Методичне об’єднанняМетодичне об’єднання ставить такі основні завдання:
1. Спрямувати роботу на забезпечення високого рівня викладання української мови
та літератури, історії, іноземної мови, світової літератури, формування
в учнів практичних умінь і навичок.
2. Навчати школярів користуватися всіма багатствами мовних засобів,
формувати у школярів уміння і навички зв’язного усного і писемного мовлення.
3. Забезпечувати засвоєння учнями орфографічних та
граматичних норм української літературної мови.
4. Удосконалювати форми і методи роботи на уроках української мови,
української літератури, історії, світової літератури, творчо підходити до кожного уроку,
впроваджуючи в практику досягнення педагогічної науки.
5. Систематично знайомитися та впроваджувати
в практику сучасні освітні технології та інновації.
6. Регулярно проводити огляд новинок методичної
та художньої літератури, періодичних видань.
7. Активізувати позакласну роботу з навчальних предметів,
розвиваючи при цьому творчі здібності учнів.
8. Проводити індивідуальну роботу з обдарованими учнями
і з невстигаючими учнями.
9. Використовуючи різні засоби, форми і методи навчання, виховувати
в учнів любов до рідної мови, повагу до культури і традицій свого народу,
інших народів світу.
Заходи з підвищення фахової майстерності вчителів:
1. Вивчення, вдосконалення та впровадження кращого педагогічного досвіду:
• кожному з членів метод об’єднання, що має власні педагогічні
надбання чи високий рівень володіння певним питанням навчально – виховної роботи
виступати із розповіддю про свій досвід на засіданнях метод об’єднання.
Ознайомлювати колег з таким досвідом у ході проведення відкритих уроків,
виховних заходів, взаємовідвідування уроків;
• на засіданнях метод об’єднання систематично ознайомлюватися
з новинками психолого - педагогічної, методичної літератури,
фаховими періодичними виданнями.
2. Проводити аукціон педагогічних ідей.
3. Проводити творчі звіти вчителів, які атестуються на
вищу категорію та підтвердження вищої категорії.
4. Кожному вчителю працювати над виробленням особистого
творчого почерку, створювати свою систему роботи.
Заходи по вивченню та підвищенню рівня знань, умінь, навичок учнів.
1. Використовувати у своїй роботі розроблені методики вивчення і
визначення психолого – педагогічних , медико – фізіологічних
особливостей особистості.
2. На уроках з предметів суспільно – гуманітарного циклу
особливу увагу приділяти:
- розвитку зв’язного мовлення;
- збагаченню активного словникового запасу;
- розвитку діалогічного мовлення;
- удосконаленню якостей читання;
- розвитку оперативної пам’яті;
- формуванню духовної культури школярів.
3. Використовувати у роботі інтерактивні форми навчання.
4. Проводити на уроках індивідуальну та диференційовану
роботу зі слабкими учнями.
5. Організовувати навчання як процес пізнання дилемного
оточуючого світу і себе.
6. Оптимально урізноманітнювати методику навчальних занять,
вдумливо практикуючи нестандартність їх форм і змісту.
7. Систематично знайомити учнів з народними традиціями,
культурою українського народу.
8. Проводити позакласну роботу з учнями.