Практичний психолог  ПОЛЯКОВА Наталія Анатоліївна

          e-mail : talka36@gmail.com

 

 

Сучасний стан суспільства, обумовлене зростанням темпів життя, збільшенням обсягу інформації, кризовими явищами в природі, суспільстві та сім'ї, показує гостру необхідність психологічної допомоги людині на всіх етапах його розвитку.

Розвиток в дитинстві, підлітковому віці та юності відбувається дуже динамічно, тому як ніде актуальною є робота психолога в школі. Застосування наукових досягнень психології в практиці народної освіти допомагає педагогам вирішувати проблеми індивідуалізації та диференціації навчально-виховного процесу школи.

Організація психологічної служби, що є основною ланкою, організуючим психологічне забезпечення у школі, переслідує такі цілі і завдання

ЦІЛЯМИ СЛУЖБИ Є:

  • сприяння адміністрації та педагогічному колективу у створенні соціальної ситуації розвитку, відповідної індивідуальності учнів, вихованців і забезпечення психологічних умов для охорони здоров'я та розвитку особистості учнів, вихованців, їх батьків (законних представників), педагогічних працівників та інших учасників освітнього процесу;
  • сприяння у придбанні учнями психологічних знань, умінь і навичок, необхідних для отримання професії, розвитку кар'єри, досягнення успіху в житті; надання допомоги учням у визначенні своїх можливостей, виходячи зі здібностей, схильностей, інтересів, стану здоров'я;
  • сприяння педагогічним працівникам, батькам (законним представникам) у вихованні учнів, а також у формуванні у них принципів взаємодопомоги, толерантності, милосердя, відповідальності і впевненості в собі, здатності до активної соціальної взаємодії без утиску прав і свобод іншої особистості.

ЗАВДАННЯ СЛУЖБИ:

  • психологічний аналіз соціальної ситуації розвитку, виявлення основних проблем і визначення причин їх виникнення, шляхів і засобів їх вирішення;
  • сприяння особистісному та інтелектуальному розвитку навчання на кожному віковому етапі розвитку особистості;
  • формування в учнів здатності до самовизначення і саморозвитку;
  • сприяння педагогічному колективу в гармонізації соціально-психологічного клімату в школі;
  • психологічне забезпечення освітніх програм з метою адаптації їх змісту і способів освоєння з урахуванням інтелектуальних і особистісних можливостей і особливостей учнів;
  • профілактика і подолання відхилень у соціальному і психологічному здоров'ї, а також розвитку учнів;
  • участь у комплексній психолого-педагогічній експертизі професійної діяльності фахівців освітніх установ, освітніх програм і проектів, навчально-методичних посібників, що проводиться за ініціативою органів управління освітою або окремих освітніх установ;
  • участь спільно з органами управління освітою та педагогічним колективом школи у підготовці та створенні психолого-педагогічних умов наступності в процесі безперервної освіти;
  • сприяння поширенню та впровадженню в практику школи досягнень в галузі вітчизняної та зарубіжної психології;
  • сприяння в забезпеченні діяльності педагогічних працівників школи науково-методичними матеріалами і розробками в галузі психології.

Пам’ятка для батьків майбутніх п’ятикласників

Просвітницький семінар з елементами тренингу "ОСОБЛИВИМ ДІТЯМ - ОСОБЛИВА УВАГА" 29 жовтня 2020 рік

Режим дня першокласника